Click Me :)

Saturday, March 14, 2009

bbq kat umah alysha..

hahaha
ari nie memang syook!
coz aly uat BBQ~
haha
ni pown aku decide last minute coz aly yg ajk..
hehehe
erm.....
mule2..
qish ambk aku..
thanks qish!!
dlm kete 2 ade...
hannan,aly,qish,tiara..
tiara bpk sexy..
hahaha
dtg jerk kat umah alysha..
da der mior..
ngee~~

kiteorg pown masuk..
wa..
ade megat,halim,jenn,reen,inas,aqib..
dll..

hahaha
memang best ar..
maknn dye pergh!!
sedap..

ade la jugak org yg aku x kenal..
arill?
sape ntah,...
ngee~~

pastu syamil,bob,aspa,dtg...
wa...
best!

fatin pown dtg!
punye la lame menuggu..

pastu cam bese ar..
da jumpe kawn..
lupe aku~
seb bek der mior..
hahaha

rmi la gak yg dtg..
aku x mkn pown ayam..
hehehe

kamal sombunk doe nan aku..
??

haha

blik 2..
syamil anta..
bek gler..
thanks syamil~
(kete baru)haha

alysha!!
ko memang
rock!!

1 comment:

lady dayana. said...

mne de aq lupe kawan..
aq kt ctu jer lah..