Click Me :)

Saturday, April 4, 2009

g mid..

yeah!
ari ni aku nan kengkawan g mid..
sempena ACEF
account:career ??da x igt..
hehehe

haha
pepagi kiteorg smpi kat skewl..
aku rase mcm da lmbt..
coz bas da smpi..
upenyer.,.
ade org ag ambt..
hahaha

syok..~
cikgu kate bas nak benti kat jejantas for B1..
tapi x sempt..
hahah

samapi jerk kat mid..
laaaa

ade skewl len upenyer..
huhu
cam poyo jerk..

kiteorg tunggu lif..
disebabkan terlalu lame..
kiteorg nek la tge..
huishH!!!
penat!
hahah

smpi jerk kat atas 2..
da penuh nan dak2 skewl..
huhu

kiteorg dpt beg ACEF..
hehe
ade pen..

pastu kene duk kat dlm 2 ..
duk dgr majlis pembukaan..

selesai jerk..
kiteorg ronde2 kwsn dlm2..
pergh..
macm U ade..
huhu

syok gler.!
yg len da kuar da..
g tandas tukar bju..
haha
kate nyer nak g bowling...

pastu aku nan pejal g dean sebelah 2..
pergh...
mcm2 ade..
pejal usat muke x tau malu..
huhuh

penat aku cri teen..
call x reti nak angkat..
hehehe

skit ati~~

pastu jumpe gak akhirnyer..
aku,shahirah,njwa,ayuni,teen...nan sorank dak india..
x tau name dye..

kiteorg jejalan ..
aku shopiing gler kentang..
hahaha

best!
pastu g makn..
n mcm2 ag..
best doe!!!

No comments: