Click Me :)

Saturday, March 5, 2011

Ben Ashaari Mengubah Kehidupan Blogger??


Assalammualaikum
wah..tajuk entry aku kali ni cam gampang..hahaha....
korunk kenal sape Ben Ashaari?baru baru ni aku bace blog member aku Fatin Dayana ...
wow! dye terpilih sebagai Blog Pilihan Ben Ashaari...bukan senang tahu tak? hahaa
aku tumpang bangge ek fatin :D aku nk ckp skit la kan..Abang Ben ni boleh membuat kan follower korunk dari skit....ke banyak followers! hahah sebab Abang Ben ni popular tau :) lagi satu...first time aku tgk video Abang Ben ni...mmg terkejut gilee..sebab badan dye pergh! berketak ketak! hihi tapi layan blog..susah aw cari org cam dye... bagus bagus keep it up Abg Ben :)



hihi...maaf ea law ade ayat ayat yang membuatkan abg Ben mara... *peace* :)

4 comments:

lady dayana. said...

haha thnks din ! haa apa lagiiii.. jom masuk gym bionic skarang! kau pun leh dapat badn ketak2 tuh ! hihih :PP

eddin93 said...

haha :)
ur welcome..
bge doeeee!!
jomjom :P

Dda Ly said...

saye setuju nih..ben ashaari banyak tolong kite blogger baru kan? :)

meh ke rumah..
~stationery~
keep in touch ye..♥♥♥

eddin93 said...

dda ly : yup yup mmg bertuah sungguh lau dpt pertolongan dari dye,,,
saye teringin sangat..haha