Click Me :)

Monday, August 15, 2011

Dinner bakal tiba !



Assalammualaikum ..




ahaha tak lama lagi fakulti aku akan menganjur kan dinner :D x saba rasenye .. maklum la part one la katekan ..




hurrmm but semua part 1 di wajibkan membuat persembahan :)




kelas aku kene buat choir .. sebab MT MT taw yg kiteorg menang pertandingan choir ritue ..




so kene la buat persembahan choir ! heehehe kira okey la tuh.. kelas lain semua kene buat lakonan! seb baik kelas aku x kene buat kan kan :D urkk lagi satu ! aku di "request" untuk menyumbang kan suara untuk menyumbangkan lagu waktu dinner nanti .. bapak cuak nye.. first time kowt .. xpe xpe..i will do my best for AQS :D haha .. okey .. pepehal nanti aku update lagi k ? byeee :)





* haha .. "choir" la sangat .. time practice ? bape ketol jerk :P








No comments: