Click Me :)

Wednesday, May 2, 2012

Alhamdulillah Syukur :)

Assalammualaikum :)

berhabuk habes blog aku nie :D
haha sakit hidung nk membersihnye ~

27 - 4 -2012 ..
tarikh ni la result semester 2 aku keluar :)
banyak pahit manis aku dah lalui sepanjang dua sem nie
gaduh , merajuk , happy , itu semua lahhh 

Alhamdulillah :)
result aku masih ditahap membanggekan *walaupun ade sedikit penurunan ..
aku pun tak tahu kenape turun , usaha aku agak kuat gak la :)

nak buat mcm mane ~ rezeki masing masing kan :)

aku berasa gembira sebab dapat membanggekan ibu bapa ku :) 
tak sia sia duit dorunk habes kat aku :D haha

*********************************************************************************


okey lah :) 
sampai disini sahaja :)
ada banyakkkk lagi cerita ~ menyusul kemudian k :)

THANKS 

No comments: