Click Me :)

Sunday, March 27, 2011

Ekspo UITM :) 2011


Assalammualaikum..
semalam 26.3.2011 aku dan rakan rakan buat plan untuk gerak ke Ekspo UITM yang berlangsung kat UITM hehe ..
kisah bermula ......kami berjanji nk gerak kol 9... kol 10.30 belum ade org yg ambik aku ...haha rupe rupe ..salah sorunk mem aku tertido ! haha ..sabor jerk la ...then kami gerak la ke sane.. keliru la dgn jalan shah alam nie ..haha urkk ..kami sampai dlm kol 12 ...sampai sampai ..kami jumpe geng kami yang lain :D then kami gerak la ke dewan tuh bersama sama ...serius ramai orang! semua macam lepasan SPM jerk ..ramai giloo... rase tercabar gak la...da smpai kat dewan uh! pergghhh penuh nyee...semua mcm sebaya nan aku ,...masuk masuk jerk terus g tempat seni reka ! huhuhu mcam best ,.then round round la....tuptupp.member aku da pening + penat! haha sian dorunk...takpe la aku gerak nan alip..tgk tgk jumpe fatin dan fateen ..hshaha mmg aku melekat nan dorunk la..hhaha lagiun sian nan alip uh..penink gak dye ..xpe la..then kami g tgk tempat kelayakan ..tekan mengisi keputusan SPM anda ..hahah.. kusus yang aku layak hanya 37 ! xpe la..aku un g la tgk SAINS AKTUARI ..orang yang ckp uh ...nak ambik ni ..dye cadangkan untuk 7A ke atas ..demmm! aku x dpt T__T hancur gak la..dye kata ..kalau nak boleh ..tapi saingan mmg ramai! mmg xde HARAPAN la aku :( then aku tye sains kuantitatif tu ape ? dye ckp la cam math jugak! WOWWW! mmg best la kan ^__^ aku rase cam nak ambik jerk tuh ..hehehe ...boleh x mama ? mama kate okey jerk :) YESS ! mintak mintak la dapatkan...amin ..urmm..then aku g la tengok pengurusan bank cam ne lak kan..hehe tgk tgk cam best gak ! ahaha ..boleh x mama ? mama kate xyah la din..tu susah ckit ..huu okey takpe la :) hehehe then kami blik sebab fateen da lapa nak makan KFC! haha sesudah itu kami pulang ke rumah masing2 :)





No comments: