Click Me :)

Monday, May 2, 2011

IKLAN PERCUMA Untuk Blog ANDA

Assalammualaikum W.B.T :)

Apa khabar semua ? sihat ? Alhamdulillah :)


kenal tak sape yang ade kat atas nie ?
haha kenal kan ? bagus ,... ni ade la salah satu bloggers yang terkenal or dikenal sebagai blogger HOT ! hahaha jangan marah bro .. just for fun okey ? haha


okey okey back to the topic ! Encik Khairul Fikri telah mengarahkan atau mengesyaratkan *amboi bahasa ..teruk benoo* haha bahawa sesiapa yang ingin mengertai acara balapan ini haruslah mengemukakan sebab sebab atau faktor faktor *argh teringat pulak kat rumusan*..

S E B A B - S E B A B

teringin segala penulisanku di baca dan di hargai .. *hamboii *

nak jadi macam abang kacak ni ni

nak ramai orang mengikuti blog ni agar perasaan semangat dalam menulis blog membuak buak

tolong beri saya semngat balik dalam buat blog ni sebab saya hampir putus asa T_T

saya sertai bende ini sebagai tanda sokongan teguh saya kat En Khairul ini



hah .. banyak kan ? haha .. tu la sebab sebab nye .. jika dapat Alhamdulillah .. if tak dapat .. takpela maybe takde rezeki kan kan ? its okey ..pepehal En Khairul .. tugasan saya SIAP :P haha ..

4 comments:

KyêrulL said...

terima kasih sebab sudi join yea :) insyallah blog yg terbaik akan dipilih :D

eddin93 said...

huhu ur welcome..
thanks sudi melawat :)

Heziqa Yoo said...

haha..abg kyerull memang hot!haha...=))

eddin93 said...

mas :haha .. biasa la.. jambu kan :P