Click Me :)

Friday, April 29, 2011

Terkejut!



Assalammualaikum :)
ape yang terkejut nye ? okey okey ! dalam bulan nie da banyak kali aku dikejutkan dgn pelbagai brita .. ade yang gembira dan ada yang sedih ! haha

first ! aku dikejut kan dengan menyampaian surat PLKN :)

haha aku dapat kat gambang! kuantan ! woww! best taw ..mmg semangat gile aku nak g tau x! haha ....

second...
okey 28.4.2011 ritue aku g ke klink kerajaan batu arang untuk medical check up :)

last last doctorr sah kan aku ..... DI TANGGUH untuk ke plkn ! hah! kenape doc? doc kate awak ade ............... so saya tak galakkan awak pergi sekarang ..
okey la doc ..saya terima :( sedih gile time ni !

ya Allah ,, mude mude aku da ad sakit :( sedih nyeee :( tu la ! makan taknak jaga! naseb la kau din!

okey semalam aku pergi jumpe pakar kat hospital SUNGAI BULOH .. * first time g host jumpe pkar*
then lepas cek segala2nya .. doc soruh dtg blik ke hospital 2 bulan lagi :/

harap ade la penurun keyh .. amin :)

hurmm plkn aku ditangguhkan .. so teramaat la sedih ye kawan kawan :(

buat teman teman aku yang dapat matrix tu .. tahniah tahniah! ambik jerk k ? bila rasa nk ubah .ubah la :) gud luck guys!
*aku kene mara dgn mak ayah dan kawan aku sebab x apply matrix ..satu keputusan yang bengong din *



No comments: