Click Me :)

Monday, April 25, 2011

Jalan Jalan :)



Assalammualaikum

berhabuk da blog aku nie ! haha .. lama tak update .. sebabnye ? malas! lagi un aku rase cam takde orang yang bace kan ? haha cam S.S -.-''

okey ! semenjak dua menjak nie aku asyik keluar rumah jerk ! ye la kan duk rumah bosan baik keluar kan ? haha .. tengok keadaan ..kekadang kuar siang ..kekadang kuar mlm ..

okey okey ! *berapa banyak "okey" daaa..haha ... urm baru baru ni aku tgk cite RIO! ala..ctey burung biru tuh ... tau tak nie ? haaaaa.



ctey dye agak best ...comel sngt burung2 yang ade dlm movie tuh :) rase cam nk bele jerk :D tapi cite nie ade tiru satu ctey la ..cerita tuh dirahsiakan ! haha
okey ..aku bg 3.5 bintang dari 5 bintang! music yang ada dalam movie tuh tersngt la sedap ! SEDAP! tahu x? haha

then the next day ...aku keluar lagi ..kali ni tengok cite melayu ..nak tau cite ape ? hah cite nie la ..SENJAKALA ! for the first time aku tgk cite hantu kat movie tahu tak ! bayangkan la betapa nevus nyeer! hehe masuk masuk jerk panggung uh ..cite da stat ..tgk sekeliling mmg kosong doe! x ramai orang ..ctey ni x la seseram mane .. tak best sgt la ..haha ... aku bagi 3 bintang dari 5 bintang! haha cite ni pasal SAKA yang mencari keturunan dye ..tu jerk ! haha :D



nampak ? banyak kali da aku keluar rumah ..dan aku rse ni bru aku cite sikit ...belum yang len len lagi doe ! haha .. xpe xpe ..saje nk kongsi kongsi cite naa...

erk jumpe lagi :)

No comments: