Click Me :)

Tuesday, April 19, 2011

Majlis Anugerah Cemerlang 2010

Assalammualaikum :)

kisah bermula dengan suasana mendung di pagi hari tiba tiba hujan turun dengan lebatnya.... alangkah indahnya jika dapat meneruskan perjuanganku dalam membuat PETA ! haha .. tetapi malang sekali ibu ku telah mengejutku dari lena dibuai mimpi :D haha asal ayat cam tutt jerk nie ? demmm ..skema lak aku hari nie ! haha..okeylah ..nak chigta cikit nie ..hari sabtu yang lalu iaitu pda 16.4.2011 aku telah dijemput untuk menghadirkan diri ke sekolah untuk Majlis Anugerah Pelajar Cemerlang 2010 (MAPC) hehe ..perghh hujan pulak hari nie kan ..takpe takpe hujan rahmat :)for the first time aku dtg nan mak aku tuk majlis majlis camnie heheh :D thanks mama :')then dgr la ucapan pengetua ucapan ketua pibg..dan macam2 la ..haha ...urk ramai gak yang dapat anugerah !seterusnya kami dihidangkan dengan persembahan adik adik junior ^__^ then turn penerima anugerah PMR ..seterus nya SPM haha ... then semua balik :D

dihidangkan dengan beberapa gambar ..silakan melihat :P


nampak x nama saya uh ? haha

ni lah yang saya dapat pada hari anugerah itu :)


kenangan indah! cukup indah :)


Alhamdulillah :) .......


6 comments:

Unknown said...

no.8 tu haa hehe

eddin93 said...

hehehe sape ek ? aceeyhh!

Unknown said...

saye maksudkan afiqah tu yeee ;)

eddin93 said...

hihi sape ek nie ? jeje

Unknown said...

adew laarh hik2

eddin93 said...

amboi ..berahsia .. minat num 8 tu ek ? haha